piątek, 9 września 2011

Czy mój pies pokocha kota?

 Kiedy planujemy stać się właścicielami zwierzaka powinniśmy się do tego przygotować. Miałam sukę owczarka niemieckiego, kiedy zapragnęłam kota. Moja  sunia była zajadłą przeciwniczką tego gatunku i ścigała na drzewo każdego napotkanego na spacerze kociaka. Chciałam aby kocię było bezpieczne, po długich wędrówkach przez Internet wybór padł na Main coona. Zakochałam się w tej rasie, jednak moja czworonożna przyjaciółka nie podzielała mojego zdania. Larry (trzymiesięczny maluch) trafił do nas 6 grudnia . Zaczęło się, całkowita izolacja. Nowy lokator zajął kuchnie, stara domowniczka resztę pomieszczeń. Trwało to dokładnie miesiąc zanim postanowili się tolerować i spokojnie patrzeć sobie w oczy. Kiedyś napiszę jak postępowałam, aby ich w sobie rozkochać. Spali razem, jedli z jednej miski:) Kiedy sunia odchodziła zmożona odkleszczowym zakażeniem krwi, Larry pocałował ja na pożegnanie i przytulił łebek do jej pyska. Tak zasnęła na wieki. Samotność tak nam wszystkim doskwierała, ze niebawem pojawiła się kolejna suczka owczarka niemieckiego. Tym razem obyło się bez ekscesów. Larry od razu zaakceptował szczeniaka. Teraz całkiem już dorośli oboje, kochają się i żyć bez siebie nie mogą. Jedno wtula mi się w nogi, drugie słucha bicia mojego serca. Nic tak nie odpręża jak ich bliskość:)
nescaler

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz